Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Hello world! August 1, 2009

Filed under: Uncategorized — greeneyedfairy @ 4:03 pm

πŸ™‚ Hej hej hej! Veliki, velickickacki pozdrav svima! Danas mi je uzasno dosadno pa sam odlucila da se vratim svom blogu (mozda ga se neko i seca). Medjutim…

Blogspot za mene ovako glupavu sto se HTML i slicnog tice nije najjednostavniji. Pokusavala sam da skontam kako da ga izmenim, kako da npr dodam “read more” itd ali nisam uspela, pa sam se bacila u potragu za drugim blog mestima gde je sve to mnogo jednostavnije i lakse. Cini mi se da sam to pronasla! (Barem se nadam da jesam πŸ˜€ ) Vreme ce pokazati.

Dakle, sta je ovaj moj blog? Nista pametno, moram biti iskrena. πŸ˜› Ako zelite saznati svrhu zivota,Β ovaj blog nije za vas. Ukoliko vam je dosadno, ukoliko trazite blog o sminkici, lakovima, i slicnim stvarima- osecajte se kao kod kuce. Znam da ima milion blogova ove vrste, ali koliko znam nema mnogo koji su na nasem jeziku. Mozda ce vam se iz tog razloga ovaj dopasti. Nadam se da cete mu pruziti sansu i par minuta svog zivota πŸ™‚

Saljem vam brdo cmokica i zagrljaja.

 

8 Responses to “Hello world!”

  1. gejba Says:

    Alo, GEF.
    Takvih blogova nema nikad previΕ‘e. πŸ™‚

    Da li se več da možda dodati tvoj blog u RSS reader?

    • greeneyedfairy Says:

      Hej Gejba! Hvala sto si me posetila πŸ˜€
      Nisam sigurna da li moze jer nisam upoznata sa RSS readerom (O da, smotana sam sto se toga tice) ali probaj? πŸ™‚

  2. gejba Says:

    Radi. πŸ™‚
    Hvala.

  3. apache Says:

    imala sam ovu temu nekada na svom blogu πŸ™‚

    radujem se da te citam, i da redovno pises, i ne zabusavas πŸ˜‰

  4. Jojo Says:

    Yay! :cheer: :lux:


Leave a Reply

