Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Ouch! Kako spasiti nokat kada pukne? August 3, 2009

Kad god mi nokat pukne/napuke uvek je to iz nekog bizarnog razloga. Secam se, pre par meseci je pukao dok sam vadila povecu kutiju sladoleda iz zamrzivaca u prodavnici, u sekundi je iskliznuo iz desne ruke i dok je padao udario je u prste leve ruke (pokusala sam ga uhvatiti, veoma pametna ideja) i zalomio mi nokat… (mozda mi nokti pokusavaju poslati poruku, npr “Ej debela, prestani se gusiti u tom sladoledu!!” haha )

Nekoliko puta sam otkinula nokat (ili dva) pokusavajuci otvoriti vrata od auta. Kako je to moguce, pitate se vi. Veoma moguce, ako je suditi po meni. Jednostavno rucica isklizne iz ruku i hopala, otkinem par noktiju. Jos nekoliko nesrecnih slucajeva- dok sam vadila mobilni iz uskog dzepa, dok sam u prolazu udarila rukom u zid… posao da ni ne spominjemo. I skoro uvek se to desi na pola nokta, preko mesa. Svi u glasouch!!! Do sada bi u takvim situacijama jednostavno pokusala odseci ostatak nokta koliko-toliko normalno i trpiti bol dok nokat ne izraste.

E, ne vise! Kako, pitate se? Dve reci- silk wrap. Sta je silk wrap? Najjednostavnije receno-  komadici svile koji se koriste kao neka vrsta vestackog nokta ili pomagala, da se tako izrazim. Mogu se koristiti za nadogradnju vestackog nokta ili samo za popravljanje prirodnog kada je napuknut ili slab. Mnogi misle da je bolje i lakse od gela ili akrila (tako se kaze, zar ne? haha) jer je fleksibilno, mnogo tanje, lakse za koristiti, jeftinije itd. Moze se, kao sto sam pomenula, koristiti kada nokat napukne, da mu se pruzi prilika da izraste.

Postoje vec iseceni (pre-shaped/pre-cut) ili u jednom komadu, zaista nema neke vece razlike jer bi svakako trebali odseci u skladu sa svojim noktima. Verujem da ga mnoge profesionalne marke imaju u svojoj ponudi, i ne bi trebao biti skup. Ja licno imam Supernail professional swiss silk.

Sve je to divno i bajno, ali sta ako nemamo gde da kupimo to cudo, ili nam nokat napukne pre nego sto ga uspemo nabaviti?! Citala sam (ali ne i probala) da se bez mnogo problema mogu koristiti i vrecice caja (isecete komadic) kao i filtera za kafu. Ne verujem da je izdrzljivo kao silk wrap ali moze da posluzi. 🙂

Ok, zvuci dobro, ali smotana sam za te stvari, kako da to sama uradim? I sama sam mislila da je to sigurno lakse zamisliti nego stvarno uraditi, ali sam se prevarila.Nije tesko uopste! Uverite se i sami-

Potrebno-

~Silk wraps

~Lepak za nokte (nail glue ili nail rasin)

~Turpija za nokte (mislim da je najlakse sa spuzvastom kockastom)

~Makazice

~Napuknuti nokat (ha-ha GEF ala si ti zanimljiva, ha-ha! )

Predstavljam vam moj uzasni nokat 😦 (Moram reci da zbog slabe svetlosti izgleda zuci nego sto jeste, ali to nije ni bitno). Ovo crno preko nokta je tu gde je pukao. (crno je zbog laka koji sam imala kada se to desilo). Puknuo je i na cosku, ali to me nije toliko zabrinulo jer to vrlo lako mogu skratiti. Ovo po sred nokta jedino mogu eliminisati ako otkinem nokat do kraja.  Ne, hvala, danas nisam planirala otkidanje sopstvenog nokta!

Alat-

Prvo izmerim koliko mi je potrebno da pokrije pukotinu (i da pokrije jos okolo). Moze se staviti na ceo nokat, ali meni je lakse ovako.

Ovaj sw je malcice samolepljiv sa jedne strane, pa se moze lepo staviti da ne sklizne dok se lepak ne namaze-

Namazala sam jedan tanji sloj lepka preko (btw ovaj lepak ubija, oci pocinju suziti tako da preporucujem da ovo radite pored prozora)-

U medjuvremenu sam odsekla i isturpijala visak nokta…

I namazala jos jedan sloj lepka-

Kada se lepak skroz osusio, turpijala sam ne bi li izgledalo sto ravnije. Priznajem da sam bila lenja sinoc, tako da nisam turpijala dovoljno, ostalo je predebelo i poprilicno vidljivo, ali nema veze. Moze se isturpijati opet kad god pozelite.

Silk wrap spasava dan! 😀 Sada se moze sasvim normalno lakirati, skidati lak itd. Aceton (pogotovo ako je onaj cistiji aceton) ce vremenom da topi lepak ali nece od jednog skidanja laka sigurno nista da bude.

I za kraj sam nalakirala nokte (veoma brzo, verujte! Vec je bilo 2 ujutru!)

Orly Enchanted forest (iz nove jesenjske kolekcije Once upon a time) sa Essie matte about you top coat.

Sledeci dan (Sjajnije izgleda, verovatno zbog kreme itd)-

Iako obozavam mat finish, moram priznati da enchanted forest izgleda lepse sam.

To bi bilo to za danas, nadam se da ce vam ovaj prvi post iz “uradi sam” kategorije biti koliko- toliko koristan ili zanimljiv. Saljem cmokice svima. Do sledeceg citanja *ovde bi trebala biti neka zanimljiva i kjut recenica, ali se nicega ne mogu setiti. Morate mi pomoci da sklopim neki slogan 😀 *

 

16 Responses to “Ouch! Kako spasiti nokat kada pukne?”

  1. apache Says:

    Kakva fora! I meni nokti pucaju u neverovatnim situacijama, i to uvek kaziprst ili srednji, jer se oni listaju i najslabiji su.
    Mozda se ja nekad odvazim da probam ovako nesto, ali dok ja nabavim lepak, lepo to isecem namontiram (mislim kesicu od caja, do ovog ovde ne mogu doci verovatno)… tako da pretpostvaljam da cu opet iseci sve pa idemo iz pocetka..

    • greeneyedfairy Says:

      Meni uvek palac ili kaziprst… nekad se i drugima desi. A nije to samo zato sto se listaju, nekad se desi da je takva situacija i metalni bi pukli hehe. Ko zna, mozda i ima u nekim profi radnjama (kao ona u Subotici sto postoji).

  2. miss t Says:

    Stvarno zanimljivo… Mozda probam (sto kaze apache, sa kesicom caja jer cisto sumnjam da silk wrap ima kod nas). Inace, gef, luda si skroz, bas si me nasmejala. Super ti ide pisanje bloga, nemoj slucajno da zapostavis!! (ala sam stroga 😀 )

    • greeneyedfairy Says:

      Ajoj, zapretila si mi pa ne smem da te razocaram ili ode glava, cini mi se. 😀 Trudicu se da pisem cesto 🙂

  3. Jojo Says:

    Kako dobra stvarčica! Ide mi na popis za ebay 😀

    Btw savršeno ti stoji ova mat kombinacija!

  4. chiasm Says:

    e sta ovog silka nema na ebay :((( znao je tako dobro doci!

  5. HaylieNS Says:

    Moram jako jako da ti se zahvalim za ovaj tutorijal! :-*
    Nekoliko dana nakon sto sam ga procitala, zacepio mi se nokat na noznom palcu bas duboko i da sam morala da ga odsecem izgledalo bi groooozzzno, pogotovo sad kad se nose sandale…..

    Naravno posto mi je silk wrap nedostupan na scenu je stupila kesica caja, i evo vec nedelju dana super drzi, nista se ni ne vidi… 🙂

    Ko zna sta bih radila da nije bilo tvog tutorijala, jos jednom hvala ti puno!!!! 🙂

    • greeneyedfairy Says:

      Nemas pojma koliko mi je drago da ovo procitam! 🙂 tj zao mi je sto ti se to desilo sa noktom (glupavi nokti, rade sulude stvari u najgore vreme hehe) ali mi je mnogo drago sto ti je moj tut. pomogao da se izvuces iz te situacije 😀 Juuuuuupi jjjjjjjjjjjejjjjjjjjjjjjjj 😀
      kiss.

  6. ginger Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.neki dan mi je puknuo tako ko tebi i nosim flaster i cekam da obraste 😀

  7. apache Says:

    Nasla sam u od essenca, zove se nail repair pads, i sva srecna kupim, misleci da je to to.. kad sam dosla kuci i otvorila vidim da je ovo kao neka profidna samolepljiva folija

    videcemo da li radi 😕

  8. 5rich Says:

    Draga GEF,puno ti hvala na ovom tutorialu..
    procitah ga nedavno,i spremih u bookmarkse,da bi mi danas puko nokat na desnom kažiprstu,ful duboko,ko tebi =)
    sad baš čekam da se osuši do kraja,da isturpijam =) radila sam s čajnom vrećicom,i nekim običnim essence ljepilom za noktiće..
    čak i ja šeprtlja sam uspjela bez puno brljanja i od prve napraviti to(i još k tome na desnoj ruci)

  9. babuskica Says:

    GEFice, i ja ti zahvaljujem na ovome, spasio mi je par noktića 🙂
    Također sam koristila vrećicu čaja 😉

    Sad su mi opet svi kratki, ali lijepo je znati da postoji lako rješenje i za ovakve situacije 😀


Leave a Reply

