Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Feelin’ blue… August 5, 2009

Filed under: FOTD,NOTD — greeneyedfairy @ 2:04 am
Tags: , , ,

Ovih dana sam se osecala poprilicno tuzno i neraposlozeno, pa sam odlucila da to jednim delom pokazem bojom na nokticima, ali i da se na isti nacin pokusam oraspoloziti. Izbor je bio vrlo lagan- plava nijansa, ali vesela! Odlucila sam da to bude OPI “Sea? I told you” koji sam nedavno dobila i nikako nisam isprobala. U bocici izgleda mnogo lepo i zanimljivo, svetlije i tamnije cestice se presijavaju kako se bocica okrece! Njami njami-

Iako sam se trudila (pod razlicitom svetloscu) da uhvatim istinsku boju i lepotu ovog laka na noktima, nisam uspela. Moracete mi verovati na rec. 😀 Dakle, na noktima je metalik, bling, bling, zaslepljujuci, podseca na more, nebo, leto, uzivanje, vodu, cistocu, mir, vesele dane i jos veselije noci! Ako bi morala izabrati jedan lak koji bi predstavljao leto ovo bi bio taj! Sve devojke koje ovog leta nisu nigde putovale tj letovale (a mozda ce tako ostati i do kraja leta) bi trebale uzeti ovaj lak 😀 Znam da zvuci smesno, ali gledajuci u njega zamisljam da sam na nekom dalekom, egzoticnom mestu gde ne postoje ni najmanje brige, gde se zna samo za uzivanciju!

Vazna napomena- formula je veoma cudna, nekako vodena ali ne i retka. (Ok, ovo nema nikakvog smisla ahaha). Uglavnom, lako se maze ali je jako providan. Ovde sam stavila oko 4 sloja (moji slojevi su jako jako tanki i ne podnosim VNL tj visible nail line). Ukoliko imate krace nokte ili vas vnl ne zivcira kao mene, sigurno bi 2-3 sloja bilo sasvim dovoljno.

Reakcija drugarice na poslu-

“Wow, nokti su ti…”

“Bling bling?”

“Da!”

“To se trazi”

hehe 🙂

I za kraj, kada vec pricamo o letu, jedan veseli, sareni mu look (sa jednog od tematskih lookova)-

Vise fotkica uskoro!

Cmokici, odo da se zapucam u krevet…

 

2 Responses to “Feelin’ blue…”

  1. gejba Says:

    Ljepa boja laka. Nadam se, da ti je dignila razpoloženje.


Leave a Reply

