Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Tu sam, tu sam :) Kreme, kreme, kremice… August 9, 2009

Filed under: Proizvodi — greeneyedfairy @ 1:32 am

Da ne bi proslo previse vremena bez posta, odlucila sam napisati jedan na brzinu. Sigurno nece biti zanimljiv ali nema veze, samo da kazem da sam ziva i da nisam zaboravila na svoj blog a ni na vas 😀

Volela bi da  mi pisete sta sve (Sem laka naravno) koristite za negu noktiju, ruku i nogu. Mozete navesti svoje HG (omiljene) proizvode, obozavam to da citam 🙂 Ja npr ne mogu da zivim bez kreme za ruke… uvek je imam sa sobom, uvek! Ne podnosim osecaj suvih ruku, iskacem iz sopstvene koze. Danas sam bila u bath & body works i nekako su mi se utrpale dve kremice hehe (da, ja se opirala a one govorile “kupi nas, kupi nas, na snizenju smo”). Uzela sam true blue spa shea cashmere hand cream  koja je bogata ali ne masna, i ima diiiiiiiiiiivan blagi miris koji traje i traje. Takodje sam uzela i CO Bigelow chapped hands remedy  koju sam vec imala (i jednom na poslu zaboravila i neka budala mi skoro svu potrosila!!! Ovo je alarmantno jer je kreme potrebno jako jako jako malo, veoma je koncentrovana). Uglavnom, kada sam tek pocela da radim na poslu br 2 ruke su mi bile poprilicno uzasne i zbog posla i zbog vremenskih uslova, pa sam uzela tu kremicu jer je zvucala kao ono sto je meni tada bilo potrebno. Sta tvrde- Our unique, non-greasy, medicated formula promotes healing of rough, dry skin with high levels of super-hydrating glycerin, drawing moisture into the skin making it feel soft and supple. This protective cream not only moisturizes to help heal cracked, irritated skin but works to prevent future chapping, guarding hands against dry, cold and windy conditions. Sadrzi 40.3% glycerin. Pise da je fragrance free ali to nije skroz tacno. Da, verovatno nema nikakve dodatne parfeme i mirise, ali svakako ima neku vrstu mirisa. Oseti se mentol, hemikalije neke… ponekad mi bude muka od toga, ali moze se izdrzati, nije ubitacno niti jako (oseti se kada prinesem ruke nosu).

Obe gore pomenute kreme su poprilicno skupe (obe po $14) ali se mogu ugrabiti na snizenju (bile su po $6) ili naci povoljnije na ebay. CO Bigelow definitivno preporucujem a shea cashmere jos nisam dovoljno isprobala iako me je na prvu ruku osvojila.

Jos neke kremice koje volim-

Neutrogena Norwegian formula hand cream (postoji original i fragrance free)

Neutrogena Norwegian formula fast absorbing hand cream Nedavno su promenili pakovanje, do sada je bilo svetlo plavo i belo, sa crvenom slovima i tamno plavim oznakama 🙂 Uglavnom, ova poslednja mi je do sada bila svakodnevna krema koju koristim nakon pranja ruku itd. Brzo se upija i ne ostavlja mastan trag, nema neki znacajan miris (ako niste primetili, nisam bas veliki ljubitelj mnogo parfemisanih kremica za ruke, dobijem napade kihanja zbog njih).

To bi bilo to za veceras, nista pametno ali eto, neka se nadje 🙂 Komentarisite o svojim omiljenim kremicama za ruke (i ostalim proizvodima, naravno. Planiram uskoro o kremicama za zanoktice itd)

Budite mi zdrave, lepe, vesele, mirisljave 🙂 pa se citamo!  Odo da se zapucam u krevet, bio je ovo prilicno dug dan! Kiss kiss.

 

One Response to “Tu sam, tu sam :) Kreme, kreme, kremice…”

  1. Kala Says:

    Ehej draga,
    evo se slucajno ( mada nista nije slucajno ) nasla na ovim tvojim stranicama pa rekoh da ti se javim po prvi puta jednim pitanjem 🙂
    Reci, jesi li probala ista od Khiels i Philosophy proizvoda? Nisam pogledala sve prethodne postove pa ne znam…a zanima me upustati se ili ne u kupovinu istih. U HR ih nema pa znam samo preko pisane rijeci 😉 BTW, imam suhu kozu pa treba biti posteno moisturizing.
    Pusa i pozdrav iz Zagreba


Leave a Reply

