Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Ta-ta-ta-ti-ra… Konad… ta-ta-ta-ti-ra… Konad! August 16, 2009

Filed under: NOTD — greeneyedfairy @ 12:35 am

Ok, nemam pojma zasto je naslov takav kakav jeste, mozda jer mi je Konad zanimljiv, pomalo deciji, izaziva osmeh itd ๐Ÿ˜€ Da, ponekad sam malo hehe A Branka Kockicu sam obozavala!

Uglavnom, pre neki dan sam dobila Konad. Zelela sam ga neko vreme, pa ga nisam zelela, pa sam ga opet zelela i tako je to trajalo sve dok ga nisam mnogo zelela i dobila haha. To isto vece sam pokusavala ukrasiti svoje noktice animal printom (o da, to je glavni img koji sam zelela!! haha trashy!) i nikako, ali nikako nisam uspevala. Trebali ste me videti u tom trenutku- njihov specijalni (gusti, rastegljivi) lak svuda po rukama, po majici pa cak i nogama… a na noktima nista. NISTA!ย  Citala sam malo na netu, kazu treba brzo. Ok, pozurila sam malo, i oslikalo se pola slicice. Napredujem, napredujem! Odustala sam te veceri i odvukla se u krevet da bi ujutru bila nenaspavana zbog Konada. haha.

Uglavnom, sledeci dan sam citala jos malo, izmedju ostalog i sta je Sher (hvala Sher na divnom postu) pisala pa me je njeno “brzo, brzo, jako brzo” nateralo da opet probam i ovoga puta pokusam biti brza…ย  Bila sam jos uspesnija! Uglavnom, stavila sam vilu samo na dva prsta (tj na po jedan prst obe ruke) i ispalo je lepo (bar meni). Dokaz…

Orly Pixie dust, Konad beli specijalni lak, img plate M35

Upoznajte moju dragu g’djicu OPI gicu! Ona je prava dama, nosi sesiric ukrasen cvetom, stiklice, cupavu bundu (ispod koje je gola, btw. Razvratnica! ) ali nema nokte!ย  Zamislite vi to.

I za kraj, zao mi je sto nekoliko dana nisam ama bas nista napisala, ali posao ubija lagano. Morala sam ici ranije i ostajati duze. Nat gud, nat gud et ol. E da i morala bi pisati malo vise o sminkici, nije ovaj blog namenjen samo za nokte ๐Ÿ˜€ Uskoro nadam se, uskoro! ๐Ÿ™‚

Cmokici i grokcici! Step avej from d slanina! ๐Ÿ™‚

 

6 Responses to “Ta-ta-ta-ti-ra… Konad… ta-ta-ta-ti-ra… Konad!”

  1. apache Says:

    fali ti zelena tackica gde su viline oci ๐Ÿ˜›

  2. Day Says:

    Aaa pa ispalo je super :-), vila ti je savrsena i bolja si od mene. Jer kad sam pokusavala konad ispalo je lose. Previse sam nestrpljina i umesto slicice je ispala flekica. Ali sada nam da mi makar je Pixie dust na wishlisti. Pozdrav iz ceske.

    • greeneyedfairy Says:

      Ma nije ovo bas prvi prvi put da sam pokusala. Pre toga bi ispalo samo pola slicice itd hehe. Stvarno treba biti brz ili nista od toga ๐Ÿ˜ฆ
      Pixie dust je divan, veliki pozdrav za Cesku! ๐Ÿ˜€

  3. gejba Says:

    Baลก je ljepa vila. Moram, da pogledam tu platu.


Leave a Reply

