Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Oh stari Kinezu, nedostajes mi mnogo! :D September 7, 2009

Filed under: Uncategorized — greeneyedfairy @ 8:14 pm

Zasto li meni nedostaje stari Kinez, pitate se sigurno. E, pa reci cu vam, budite bez brige.

Naime, on je kriv sto sam nestala sa svog bloga, i prestala mu posvecivati paznju 😦 Ne, nisam ga zaboravila, kao ni vas. Stari Kinez je covek koji radi gde ja radim, i posto ga nije bilo prosle dve sedmice, morala sam raditi duze nego inace. Sto znaci da nisam imala ni vremena, ni volje za pisanje ovde. Ali, sada sam tu, stari Kinez se vraca sutra i sve ce da bude kao pre.

Vracam se sa brdom fotkica, swatchevima lakica, sminkicom itd.

MAC Photo realism quad-

photo realism

photo realism

Photo realism, dnevno svetlo

Photo realism, dnevno svetlo

Na ocima, sve 4 senke koristene, preko Estee Lauder Silver star kremaste senke (Double wear 16 hrs…)

Drugacija svetlost-

Noviji look. EL Vintage violet kao podloga, MAC Cranberry senka preko, iznad nje narandzastkasta nijansa, pa higlight. Ispod donjih trepavica Urban Decay ljubicasta olovka i preko neka ljubicasta senka.

Hello, hello! :D

Hello, hello! 😀

Da ne zatrpam ovaj post, sledeci ce biti sa lakicima 🙂

Ljubim vas sve, nadam se da vise necemo imati prekida i raskida, previse je bolno! hehehe

 

4 Responses to “Oh stari Kinezu, nedostajes mi mnogo! :D”

  1. Jojo Says:

    Krasan quad! I prelijepo to stoje oba looka, divno mi izgledaš! :cerek:

  2. gejba Says:

    Prvi look je fantastičan.
    Ako nisi vidjela – taggala sam te za igru I Think You Are An Awesome Girl. 🙂
    http://www.parokeets.com/en/2009/09/i-think-you-are-an-awesome-girl-10-randome-facts-about-gejba/

  3. Razlivena Tinta Says:

    Kako si predivna 🙂
    Drugi look mi se jako sviđa :*

  4. martina aka mischa Says:

    prekrasno kao i uvijek ali ovo plavo ti stvarno najljepse stoji, bas me se dojmilo:)


Leave a Reply

