Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

I’m baaaaaaackkkkk :) December 8, 2009

Filed under: Uncategorized — greeneyedfairy @ 12:43 am

Pozdrav! Veeeeeeliki 🙂 I zagrljaj i cmoka.. svima! Da, pozelela sam vas… Ah, znam da ste i vi mene! 😀

Uglavnom, sta da vam kazem? Nije me bilo bas dugo ali nikako ne zelim da ugasim ovaj blog. On ce polako ali sigurno ponovo krenuti punom parom. 🙂

Zasto me nije bilo, pitate se?Krenulo je sa nedostatkom vremena i previse obaveza, pa neki zdravstveni problemi, pa ljubavni, pa sve po malo… Posto reci ne mogu da izraze kako sam se osecala, mozda ce ovaj smajli to da vam docara-

Da li se to sve razresilo? Nazalost, nije… ali nadam se da ce uskoro, makar delic po delic i polagano.

Mnogo sam srecna i uzvudjena da vas obavestim da pripremam darivanje za sve vas koji citate, koliko god da vas ima – 2, 3, 5? Sta je povod? Moj “povratak”, pocetak nove godine i sto mi se  jednostavno cefnulo da to uradim! Bilo bi mi divno zapoceti novu godinu znajuci da sam ulepsala neciji dan… zapravo mislim da bi bilo i vise nego divno!

Poklon jos uvek nije gotov, ali deo sam vec pribavila. Zelite videti sta je?

Ta-da

PRAVILA

  • Morate biti clan nekog od foruma koje posecujem (Divastique, Forum.hr, Ana, ili bilo koji drugi ako ste me ikada tamo videli!)
  • Da bi se prijavili, posaljite email i u njemu navedite sv0j nick (i naznacite na kom forumu) te puno ime i prezime (ne bi li imala koliku-toliku kontrolu nad sledecom stavkom) na ovaj email- GreenEyedFairy_blog@yahoo.com
  • Svako ima pravo da se prijavi samo jednom. Budite fer 🙂
  • Prijave traju do 25. decembra. Pobednik ce biti objavljen 26tog.
  • Pobednik ce biti izvucen pomocu random.org (znaci, skroz je na srecu).
  • Ne snosite nikakve troskove, ja placam postarinu gde god da zivite.
  • Nadam se da cete ucestvovati i neka je sa srecom!Ovo bi trebalo biti veselo, bezbrizno, sa cistim i neiskvarenim namerama tako da se nadam da ce se i zavrsiti bez neke drame 😀

Kada poklon bude skroz gotov, postavicu jos slicica 🙂

Citamo se uskoro, a do tada budite vesele, lepe i nasmejane!

GEF vam naredjuje- Zaplesite danas!

 

16 Responses to “I’m baaaaaaackkkkk :)”

  1. HaylieNS Says:

    Divni lakici, odoh da saljem mail. 😀

  2. Gejba Says:

    Lakovi – slinim se. Pošto sad baš idem plesati, nadam se, da neču zaboraviti poslati email. :))))

    • greeneyedfairy Says:

      Eh bas bi volela da te vidim kako pleses 🙂 Ako imas neki video ili nesto, daj link! 🙂 Nemoj zaboraviti, a ako treba napomenicu te ja 😀

  3. babuskica Says:

    Baš si me razveselila svojim povratkom i držim te za riječ da ćeš češće pisati 🙂

    I idem i ja Haylieinim stopama 😀

  4. miss t Says:

    slatki su lakici ali posto mi se svidja samo 1-2 necu se prijaviti jer znam da ima puuuno vecih ljubitelja zelenih i sivih lakova od mene 😀
    rekla bih ti da nas ponovo ne napustas ali kapiram da nekad privatne stvari preokupiraju coveka (ali … ne napustaj naaaas :))) hahah)

  5. Zmijica Says:

    Ajjj, lijepih li lakica 🙂
    Evo i mene… Aj pazi da ti u spam ne zavrsim, mail mi pocinje s “plavusa” 🙂

  6. Gejba Says:

    Poslano. 🙂
    Pošto sam plesna učiteljica, nema baš snimaka moga plesa. :)))

    • Jade Says:

      aww, kak diiiivni lakići! ❤ ❤ ❤ idem i ja poslati mail 🙂

      welcome back i ne napuštaj nas više 😉 pusa!

  7. Daca Says:

    Awwwww…preslatko 🙂
    Srecno cure 🙂

  8. Lady Deliah Says:

    jeej novi post 😀
    preslatki su ovi lakići!

  9. Starleta Says:

    Baš mi je drago da si se javila :cerek:
    čitam tvoj blog redovito
    Nadam se da će se problemi riješiti ili barem da će ti postati lakeš nositi se sa njima
    drž se
    p.s. ovo sa darivanjem je baš lijepa gesta 🙂
    Sretno cure

  10. martina aka mischa Says:

    i ja sam poslala lalalal :)))

  11. Yehane Says:

    I ja sam se pitala šta bi s blogom…drago mi je da se nastavlja!
    Nadam se da su problemi dosad već uveliko riješeni ili bar na putu da to što skorije budu…
    Prijavu poslah!

    :*

  12. apache Says:

    Drago mi je da te opet citamo 🙂


Leave a Reply

