Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Losa, GEF, Losa! Losa! *Udara se po guzi* January 20, 2010

Filed under: Uncategorized — greeneyedfairy @ 1:16 am

Kao prvo VELIKO, OGROMNO izvinjenje svima zbog kasnjenja… Ocigledno da nisam dobro skontala kada sam odredila kada cu zavrsiti sa darivanjem jer sam oko praznika skroz siznula i dan za danom nikako nisam dozavrsila zapoceto… Kao drugo, kada sam konacno proslavila sve sto se imalo slaviti (lol) susrela sam se sa problemom. Divno, zaista divno. Naime Email koji sam napravila samo za ovo darivanje nije radio kako treba. Svaki puta kada bi se ulogovala, i kliknula na nesto (npr inbox) on bi zakocio i sve bi pobelelo (zbog toga nisam uspela ni odgovoriti svima koji su se prijavili kao sto sam obecala!)… Tako sam pokusavala i pokusavala i na kraju odustala jer stvarno nisam imala ideju sta mu je ni kako da popravim?! Uglavnom… tako pametna sam pre neki dan pokusala da udjem sa IE umesto FireFox koji redovno koristim i sve je radilo normalno! Osecala sam se poprilicno glupavo sto se nisam setila odma’ to uraditi!!

Uglavnom, konacno, nakon skoro MESEC dana nakon obecanog datuma (bravo ja, ispadoh prava lazovcina) evo i kraj nase nagradne igre… Jej bila je bas neuspesna haha, nadam se da cu biti pametnija i redovnija sledeci put, i da necu imati tehnickih problema. Ali, nije sve tako crno… u medjuvremenu sam nakupila jos par pokloncica tako da sam izvukla 3 pobednice! Woooo hoooo 😀

Prijavilo vas se okruglo 20!!!

Pomocu random. org sam izvukla 3 pobednice-

3. mesto je osvojila Lady-Deliah sa Divastique foruma. Woo hooo… ona ce dobiti prekrasni China Glaze lakic u nijansi “Dorothy who?”

2. mesto je osvojila Blu11 sa Forum.hr! Woooo hooooo woo hoooo! Njena nagrada su China Glaze lakici u nijansama “Good witch” i “The ten man” kao i Sephora by OPI “Shopping frenzy”!

1. Mesto dobija sve one lakice iz posta u kom sam najavila darivanje
a to su- Snowman crveni, snowman plavkasti, Wet’n’wild craze u nijansi Morbid i Shield, i Zoya Suvi. PLUS (o jea ima plus!) Essie Sexy divide (Diiiiivna ljubicasta nijansa) i mini Korres fig body butter. Dobitnica je –
LilMee sa Divastique!!! Wooo hoooooooo woooo hoo wo ho ho woo hoo 😀

Sve dobitnice molim da se jave putem privatne poruke na forumu na kom najcesce borave da mi napisu svoju adresu 🙂 Ukoliko se ne javite u narednih par dana, javicu se ja vama!

Bez obzira sto se ovo darivanje oteglo i na svakakve nacine sjebalo (da izvinete moj prosti jezik), necu dozvoliti da me to spreci da napravim jos koje darivanje. Tako da, ukoliko niste digle ruke od mene i ovog budi-bog-s-nama bloga, okusajte svoju srecu ponovo! 🙂 Naravno, vise detalja kada do toga dodje!

Veliki pozdrav svima!

 

10 Responses to “Losa, GEF, Losa! Losa! *Udara se po guzi*”

  1. LilMee Says:

    iicuceeeee, ne mogu vjerovati! 🙂 🙂 🙂 hvala, hvala, hvala, gef! krasni su lakići, krasna ti je ideja, ne mogu vjerovati da sam imala toliko sreće da baš ja budem izvučena! 🙂

  2. babuskica Says:

    Hehe, ja sam mislila da sam nekako uspjela propustiti objavu pobjednika! 😀

    Čestitam curama i želim im da uživaju u svojim prekrasnim lakićima! ❤

    GEF, :-* za tebe, divna si! 🙂

  3. Blu11 Says:

    Jeeee 🙂 Hvala GEF! Ajme, ne sjećam se kad sam zadnji put nešto osvojila! I lakovi su mrak ❤ Woooo hooooo woo hoooo 🙂

  4. Lady Deliah Says:

    AAA!! znači ne vjerujem da sam i ja dobila nešto 😀 hvala ti puno GEF ❤

  5. Gejba Says:

    Čestitam sretnim pobjednicima. 🙂
    GEF – izabrala si stvarno prelijepe lakove.

  6. Jade Says:

    čestitke curama! uživajte u lakićima i želimo swatcheve što prije 😉


Leave a Reply

