Green Eyed Fairy's Blog

Opusteno caskanje, sminkica, lakovi, druzenje, uzivanje…

Vesele boje ulepsaju cak i radnu subotu! January 23, 2010

Filed under: Uncategorized — greeneyedfairy @ 10:44 pm

Evo mene opet, u nadi da cu se naterati da pisem cesce. Ako nemam slicica, ne znam o cemu da pisem… zaista bi zelela da radim  FOTD cesce (apache, nisam zaboravila da sam ti obecala) a nemam vremena Doduse na poslu br. 2 (za sve koji ne znaju, radim 2 posla… ha! bas sam vredna, ruke mi se pozlatile haha) zakazuju sve manje jer nakon praznika nastaje zatisje, ne budu prevelike guzve tako da ne radim svaki vikend kao pre. Medjutim, vikendom obicno lencarim, odem negde ili ne mogu slikati/snimati kako se sminkam jer je veliki mrgud (also known as tata u nekim nacijama) kod kuce, a ne trebam napominjati da on nije onaj nezni tip koji podrzava moje hobije poput ovog. Tako da takve situacije izbegavam, ne bi li sprecila ovo << GEF dobila slom zivaca…

Bilo kako bilo, danas imam FOTD iliti DF (Danasnja faca), FD (Faca dana) itd. Jedan od ovih ce postati moja skracenica, umesto ove na Eng. (glasajte za omiljenu ili dajte novi predlog 😀 )

Inspirisana novim pigmenticima koje sam dobila pre neki dan kao i suncevim zracima koji su me danas iznenadili moja DF je ispala ovako…

Blic (Bum! boje hehe)

Fotkano u wc-u na poslu Oprostite, nisam imala bolju lokaciju!

Trenutno pustam kosu pa svaki dan pokusavam smisliti neku novu “frizuru” ne bi li izgledalo sto normalnije. Takodje sam se ofarbala u crveno ali se ne vidi najbolje. Koren je svetliji i crveniji od ostatka pa kako bude izrastala tako cu je nastaviti farbati, da na kraju budem crvenokosa skroz na skroz.

Moje nove cvike su zatrazile malo paznje i koju fotkicu-

O vauuu ko je to nama NARANDZAST?! KK? (Koji kurac? Umesto wtf, idemo ka domacem.)

Ovde se moze videti uzasno prljavo ogledalo, rolne papira i pola mene. Ovo je kao trebalo biti da pokazem odecu a nisam se setila jaknu otvoriti. Pameti moja, nedostajes mi i  rado te se secam…

A kada vec pokazujem sve zivo, evo i zdrava njami njami uzina(pola se vec preselilo u stomak)

Do sada sam dosadila i bogu i narodu, sigurno, pa prestajem 😀 Nadam se da vam je ovo bilo koliko- toliko zanimljivo, da sam vam dala ideju za sminkicu ovog proleca i leta, ili mozda za zdravu ishranu? Eh, da… totalno sam se ufurala u zdravu (zdraviju, bolje receno) ishranu i vezbanje… kad se pojave trbusnjaci, koji se vec naziru, i ostali misici pocasticu vas svojom golom fotkom Hahahahahaa…

Do sledeceg citanja, budite mi lepe, nasmejane, vesele i zdrave!

 

12 Responses to “Vesele boje ulepsaju cak i radnu subotu!”

  1. natasa Says:

    Preslatko :))

  2. Jade Says:

    make up mi je super!!! 🙂 baš ti divno stoje te vesele boje na okicama, uvijek zavidim što moje nisu zelene… šmrc 😀 jaaaaako mi se sviđa torba! ❤
    ali nemoj se farbati na crveno!!!! crno ti je super! a i crveno je grozno teška boja kose za kombiniranje – znam, jer mi je kosa prije 2 tjedna bila crvena (slučajno ispala) i nisam mogla nositi omiljenu mi ljubičastu! :(((

    pusa od jade! :*

    • greeneyedfairy Says:

      Tvoje su smedje, zar ne? Ma vama stoji vise boja!! Nema sta ne mozes nositi 🙂
      Joj nemoj tako za crvenu 😦 Mozda je do nijanse crvene? Moja ce biti onako smedjo-crvena, ne drecavo… Ma hajde videcemo kako ce izgledati, kao sto vec rekoh lako je opet vratiti se u tamnije.
      Kakva ti je boja sada?

  3. HaylieNS Says:

    Lepi!!! Bas si mi divna! I naocari ti super stoje!
    I moram da ti kazem da te se svaki put setim sad kad lakiram nokte pre spavanja (kao Dolce :D), hvala ti puno sto si mi to omogucila. :-*

    • greeneyedfairy Says:

      Hvala lepojko! 🙂 I nema na cemu, zaista! Drago mi je da ti je korisno 🙂 I ja skoro uvek lakiram pre spavanja hehe

  4. babuskica Says:

    Oke su, kao uvijek, prekrasno našminkane, trepušice do neba! 😀
    Iako si mi rođena crnka, jako mi se sviđa boja kose na “prvoj” slici, a i frizurica je šećer. 🙂

    Čestitam na zdravom životu! 😀 ima da nam se uskoro staviš na “Fotke koje pružaju inspiraciju” 🙂 u golišavom izdanju, naravno. 😛

    I da…glasujem za DF (FD mi više vuče na “fotka dana”, a to ne želimo :-P) 😉

    • greeneyedfairy Says:

      Hvala draga :** Nekako mi je dosadila tamna kosa, pa reko hajde da promenim. Lako se prefarbati u tamno opet 😀

  5. apache Says:

    hahahah, znas li da sam odmah pojurila da vidim da li je to novo, “ono” :)))))))

  6. apache Says:

    ma nema veze, bitno da si me se setila :*

    i divno ti stoji i ovo, al to je vec default. i ja mislim da ces super biti kao crvenokosa!

  7. woooow sminka je famozna! bas cu isprobati tako nesto, upala sam skroz u rutinu sto se tice sminkanja.
    tvoje kratice me bas nasmijavaju. glasam za ove po naski umjesto engleskih. 🙂


Leave a Reply

